Frigör arbetsyta – förvara hos oss

Utnyttja ditt företags egna lokalytor effektivt genom att arkivera och förvara material och annat som sällan används hos oss. Våra förråd är tillgängliga 06.00-22.00 varje dag året runt.

Savespace erbjuder förråd från 4 till 30 m2 till fasta, konkurrenskraftiga månadsavgifter. Under Boka förråd visas tillgänglighet, storlek och månadsavgift. För företagskunder tillkommer moms.
Vår förrådsanläggning har hög säkerhet och varje in- och utpassage registreras. Förråden är insynsskyddade, uppvärmda och ventilerade samt försedda med en riktig dörr. Hyresgästen ansvarar för eget lås.

Smart att förvara hos Savespace

För ett företag kan det vara smart att slippa förvara skrymmande material, arkiverade dokument samt material som sällan används i sina egna lokaler. Det kan till exempel vara:

  • Arkivering av bokföringsmaterial och andra dokument
  • Säsongsbetonade produkter
  • Varulager
  • Utställnings- och mässmaterial
  • Möbler
  • Verktyg och byggmaterial

Det mesta kan förvaras i våra förråd, med några viktiga undantag, bl.a livsmedel och andra torrvaror förpackade i påsar och kartong. Läs mer i Särskilda bestämmelser vad som gäller.

Uppsägning

När du vill säga upp ditt hyreskontrakt gör du det enklast genom att fylla i formuläret under kontakta oss. Du kan också skicka ett mejl till info@savespace.se och där ange namn, avtalsnummer, förrådsnummer och från och med vilket datum uppsägningen ska gälla. Uppsägningstiden är en månad. Läs gärna mer vad som gäller vid uppsägning i hyresvillkoren.

Under Vanliga frågor har vi besvarat frågor från våra hyresgäster. Har du andra frågor och funderingar är du välkommen att kontakta oss på telefon 016-551 06 90 eller via kontaktformuläret.